niedziela, 3 marca 2013

Prolog

Moja historia zaczęła się 7 lat temu.  Dziś mija rocznica tego pamiętnego dnia, kiedy to
mając 11 lat, wróciłem do domu,  pokłócony z najlepszymi przyjaciółmi, którymi ufałem
bezgranicznie. 



Już nawet nie pamiętam, o co się pokłóciliśmy,  pamiętam tylko, że biegiem
wracałem z podstawówki płacząc i słysząc  paskudne komentarze rzucane w swoja stronę.
Pamiętam też,  że w domu matka,  która mimo miłości i tak była surowa, tym razem mnie
pocieszała.
Nazywam się Naruto  Uzumaki, mam już 18 lat i chodzę do drugiej klasy liceum, o profilu
matematyczno - medycznym. To dziwne, że  tak nadpobudliwy bachor jak ja, malujący ciągle
obrazy i piszący wiersze udał się na medycynę i to na dodatek okulistykę. Ale o tym
później. Chcąc zamknąć ten rozdział życia, piszę tego bloga, by zamiast coś udowodnić,
wylać swoje żale. Żałosne…

1 komentarz:

  1. Zachęciłaś mnie i zaciekawiłaś ;)

    Tak sobie leże w łóżku chora i stwierdzam, że fajnie byłoby coś przeczytać ;) wpadam na Twojego bloga, a tu proszę, pierwsza przeczytana notka mnie fascynuje ;) Pozdrawiam! idę dalej ;d

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga