środa, 4 grudnia 2013

Ogłoszenia Parafialne

Moi Kochani. Witam Was Serdecznie po bardzo długim czasie, bo aż po miesiącu mojej nieobecności.
Na początek chciałabym was bardzo przeprosić za tak długą przerwę, która niestety jeszcze potrwa. Spokojnie! Nie zawieszam bloga! Po prostu mam dużo spraw związanych ze szkołą i jeśli przebrnę o siłach przez te dwa tygodnie do świąt to będzie dobrze. W okresie świąteczny postaram się nadrobić wszystkie zaległości, oczywiście nie obiecuję, ale mogę wam podać mój plan (kolejność bez znaczenia).


1. Świąteczny Oneshot
2. 8 i 9 rozdział "Szelestu Liści"
2. 1 może 2 drugi rozdział "Bo jesteś jak ze snu"
3. 2 część "Pure as snow"

Mam jeszcze krótkie opowiadanie "Złamane Pióro", ale nie wiem czy chcecie by było wstawione.
Niedługo powinna pojawić się ankieta z zapytaniem, który podpunkt jako pierwszy chcecie do wykonania, bo chciałabym napisać coś co was by ucieszyło, a wiem, iż nie wyrobię się ze wszystkim, więc wolałabym kierować się waszym zdaniem.


Wracając do mojej litanii na temat przeprosin. Chciałabym też serdecznie podziękować wszystkim zaglądającym tu, wszystkim czytelnikom, a najbardziej tym co komentują. Ten mały wysiłek naprawdę daje mi wiele.
Jeśli macie jakieś pytania, zażalenia, zapraszam do napisania do mnie na Facebook'u bądź na GG.

Do usłyszenia :3





5 komentarzy:

  1. Już myślałam, że nas zostawiłaś. ;_;
    Nie martw się o brak czasu. Gdybym się uczyła, też bym go nie miała. X'D
    Nie mam opowiadania, które chciałabym, abyś napisała pierwsze, bo ja chce wszystko naraz. :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, spokojnie. Przez najbliższy czas nie zapowiada się na to bym chciała was zostawić. A gdyby nawet tak się stało, to bym się pożegnała :3
      Ja robię teraz wiele zaliczeń i ciężko, bardzo ciężko ;_;
      Ojeej <3 To kochane, dziękuję. Postaram się napisać wszystkie w te święta, ale wiadomo jak to jest, ne?

      Usuń
  2. W porządku, przecież nie każdy ma bardzo dużo czasu na pisanie. Cieszę się, że Nas poinformowałaś ;]. A jeszcze chciałam zapytać o opowiadanie "Pure as snow" : Na ile części będzie składało się to opowiadanie? Może to oczywiste pytanie, ale ja nie znam na nie odpowiedzi ;D . Serdecznie pozdrawiam, życzę duużo weny no i cześć ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam właśnie ostatnio, ze wiele blogów typu SasuNaru zatrzymało lub zwolniło swoją działalność przez brak czasu. Gdyby tak spojrzeć na to, jak często były opowiadania jeszcze parę lat temu, a teraz, to się zastanawiam, czy to my się tak starzejemy, czy to system nauczenia podniósł poprzeczkę i braknie czasu.
      Co do opowiadania, to myślę, że jeszcze będzie 2 część i koniec ale to zawsze wychodzi w pisaniu, więc różnie.
      Dziękuję i także pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Rozumiem :d mam nadzieję, że szybko dasz sobie radę z obowiązkami :)

    Pozdrawia Cię, niecierpliwie czekająca na Twoje wspaniałe notki,
    Inata - chan

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga