wtorek, 4 czerwca 2013


Do Liebster Award zostałam nominowana przez Atanih 


Zasady:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował

To teraz odpowiedzi na pytania :3

1. Ulubiony gatunek muzyczny?
- Rock, Metal, J-Rock, K-Pop

2. Czemu lubisz naklejki? XD
- o.o' ano... Dobra, o jest dziwne xD  Ok, lubię je... bo się kleją. Jaka faza @.@

3. Jaki jest twój ulubiony pisarz?
- William Szekspir i Kamil Cyprian Norwid. 

4. Umiesz utopić ludzi w łyżce?
- Nie, ale potrafię utopić ich w widelcu!

5. Coś o swoim nicku...
- Ojej, dużo by gadać. To długa historia XD Zaczęło się od moich znajomych i wielkiej "fazy" na the GazettE. Znajomi nie mieli dla mnie przezwiska i nazywali mnie Rukson, ale było mi dziwnie, tak więc starałam się wymyślić coś innego. Wpadłam w końcu na pomysł by skrócić nazwisko wokalisty Matsumoto do Matsu. Hirameki natomiast wyszło przez przypadek jak z Yroshi wybierałyśmy imie dla psa, spodobało mi się i przyjęło się. Mam też jeszcze inne przezwisko i często pod zdjeciami podpisuje się MatsuVelPłoś. Dlaczego Płoś? Bo Płosia jest od mojego nazwiska :3

6. Najdziwniejszy sen. Opowiedz.
- Ojeju... Duzo ich było! xD Ale najdziwniejszy był z trzy lata temu, gdy śniła mi się śmierć i na dodatek to ja nią byłam. Byle rozmowa z moją osobą powodowała od razu zgon. Sen zakończył się końcem świata 
7. Masz jakieś rodzeństwo? Przyznajesz się do niego?
- Tak, przyznaję. Mam Ukochanego Braciszka o 14 lat starszego, który mieszka w Anglii <3
8. Jesteś zboczkiem? C:
- Bicz plis, a ko nie jest? XDD
9. Ulubione picie?
-Chyba.... kawa. Choć nie wiem czemu... ._.

10. Też ci się nudzi?
- Mnie się zawsze nudzi xD

11. Masz jakieś zwierze w domu (rodzeństwo się nie liczy XD)?
- Kundelka, Perełkę <3


Nominacje:


Pytania:
1. Ulubiony kwiat/roślina
2. Czego najbardziej się boisz?
3. Jak długo zajmujesz się pisaniem opowiadań?
4. Ulubione danie.
5. Masz marzenie? Jeśli tak, to jakie?
6. Marzy Ci się podróż za granicę? Jeśli tak to do jakiego kraju?
7. Lubisz czekoladę?
8. Kot czy pies?
9. Noc czy dzień?
10. Kolekcjonujesz coś?
11. Twoja największa pasja.


Bardzo dziękuję za nominację, a także za wszystkie komentarze.
Kolejny rozdział powinien pojawić się w weekend, ale nie obiecuję, ponieważ mam dużo roboty.
Trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga