wtorek, 16 lipca 2013

Informacja

Niestety to nie jest ani kolejny rozdział, ani one shot. Jest to niestety informacja. A mianowicie wyjeżdżam, wiec przez dwa tygodnie blog będzie w małym zawieszeniu ;_; Będę za wami tęsknić XD Jednakże spokojnie, podczas mojego wyjazdu zabieram ze sobą rozpoczęte teksty, a ponieważ nie mam co robić na działce, to mając wenę, zabiorę się za pisanie :3 . Wiec spokojnie, gdy wrócę spłynie na was deszcz opowiadań gorszych i lepszych. Mam nadzieję, ze do tego czasu licznik nabije i jeszcze więcej wejść. Tak a propo dziękuję mojej stałej czytelniczce MESS za komentarze <3 No ok, nie gadając już o głupotach, życzę miłego wypoczynku i widzimy się za dwa tygodnie <3




1 komentarz:

  1. Mam cichą nadzieję, że coś napiszesz jak wrócisz. Miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga