środa, 11 września 2013

Informacja

Witam wszystkich. Jak zapewne sami zauważyliście, na blogu od dłuższego czasu nie pojawiło się nic nowego. Musicie mi jednak wybaczyć ten spory zastój, ponieważ zaczęłam nowy etap w moim życiu ( nowa szkoła ) i chcąc nie chcąc, nie wyrabiam się z niczym. Jednak spokojnie! Bez strachu! Nie zawieszam bloga, ani nic z tych rzeczy. Jedynie przez wrzesień i początek października notki będą pojawiać się spontanicznie, ale mimo to będą. Muszę po prostu ogarnąć wszystko i ułożyć plan dnia, oraz zaradzić coś bezsenności ._.
W całej tej informacji, prócz powiadomienia was o pisaniu, chciałam bardzo, ale to bardzo mocno podziękować każdej osobie, która pozostawiła po sobie jakiś ślad na moim blogu, w formie komentarza. Zakładając bloga nie myślałam, ze zyska on na takiej oglądalności. Jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu i bardzo wam dziękuję! Trzymajcie tak dalej :3
Chciałam tu też podziękować za komentarze od Inata - chan, która wręcz zaspamiła mi ostatnio bloga komentarzami! XD Bardzo Ci dziękuje za te słowa. Czytając też komentarze pod True Story, ciągle zastanawiam się nad powróceniem do pisania, jednakże brak pomysłów troszeczkę mi doskwiera. Wiec jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach! 
Co jeszcze... AH TAK! Moi Kochani, choć jest już 11 września i mimo wszystko jest to trochę późno i tak życzę każdemu szczęścia w nowym roku szkolnym/pracy/studiach. Zapewne każdy z was żałuje, że wakacje się skończyły, dlatego będę starała umilić wam czas opowiadaniami :D

Na zakończenie ten zacnej informacji, serdecznie pozdrawiam wszystkich czytelników, zapraszam do udzielania się na blogu i daję w prezencie małe co nie co:









1 komentarz:

  1. I jeszcze nie skończyłam :)

    Ja tak mam. Jak gdzieś znajdę nowy, warty mojej oceny blog, to komentuje Wszystko , co do tej pory się ukazało, albo większość ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga