niedziela, 11 maja 2014

Ogłoszonko.

Witam wszystkich. Długo mnie tu nie było i niestety nadal długo nie będzie. Mam bardzo dużo nauki i innych spraw na głowie, dlatego też zawitam tu dopiero od połowy czerwca z dwoma one shotami i dwoma rozdziałami. Na pewno z tym wrócę, ponieważ zaczęłam pisać w wolnej chwili i są tylko do poprawy i dokończenia.

Przyszłam jednak do was w trochę innej sprawie, a mianowicie od połowy czerwca chciałabym dorobić parę groszy, ponieważ jadę na Animatsuri, robię cosplay Katariny itd itd... Każdy ma potrzeby prawda? I po namowach moich znajomych i długich przemyślanach doszłam do wniosku, ze będę rysować/malować obrazy na zamówienie. Ogłaszam to tutaj, ponieważ parę osób czyta tego bloga i może ktoś będzie chętny, albo pokaże to innym.
Obrazy mogą być o dowolnej tematyce i nie muszą byc wcale dla was, a mogą być jako prezent dla kogoś. Jednakże prace będą podpisane moim imieniem nazwiskiem oraz pseudonimem!

Techniki jakie wykorzystuje:

kredki akwarelowe
farby akwarelowe
węgiel
tusz
ołówek
pastele suche

( w najbliższym czasie farby akrylowe)

Bardzo często wykonuję portrety kredkami akwarelowymi, rzadziej ołówkiem. Ale do wyboru do koloru.

Cena - 20 zł za obraz, format A4, czym większy format tym większa cena.

Tu macie parę moich prac:


Farby akwarelowe

Farby akwarelowe i tusz

Ołówek

Kredki akwarelowe

Kredki akwarelowe

Kredki akwarelowe

Kredki akwarelowe

Tusz

Tusz i węgiel


To tyle z ogłoszeń, do zobaczenia w czerwcu :3!
Jeśli ktoś chętny do obrazów to piszcie w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Wow! Świetne te Twoje prace!
    Aż zazdroszczę talentu i techniki. Naprawdę świetne i może się kiedyś skuszę... ;D dziewczyno, zrób coś ze swoim talentem, bo niezaprzeczalnie go masz i możesz nieźle zarobić.
    Pozdrawiam!
    I.S

    Szkoda tylko, że ciągle ogłoszenia i ogłoszenia, ale jak najbardziej rozumiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Chciałam iść do plastyka, ale skończyłam na bio-chem-mat (XD) i chyba moja działalność plastyczna skończy się na sprzedaży we wakacje o ile będą chętni. Byłoby mi bardzo miło :3
      Wiem, ja także żałuję, ale powiem szczerze, ze nie mam kiedy usiąść i dokończyć tych opowiadań, choć mało zostało do napisania. Bardzo się wzięłam za naukę i sama rozumiesz.. Czas xD Ale po 18 czerwca odżyję i juz nie będzie ogłoszeń.
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  2. WOOOOOO~!
    Piękne rysunki CX
    Nawet jeśli umiem rysować to nigdy Ci nie dorównam xP
    życzę powodzenia i miłego dzionka ~
    Menma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Ee tam, ja i tak mało potrafię i to jest tak naprawdę nic. Dziękuję raz jeszcze i również życzę miłego dzionka.

      Usuń
  3. Szukałam ładnych prac... Więc idę szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga